Skaidri, sąžininga, atvira verslo veikla yra viena iš svarbiausių nepriekaištingos verslo reputacijos elementų. Tiek sociologiniai, tiek moksliniai tyrimai rodo, kad verslo bendrovės, kurios savo veikloje įgyvendina korupcijos prevencijos priemones, ilgalaikėje perspektyvoje tampa konkurencingesnės už kitus rinkos dalyvius, apsaugo ir net pagerina savo reputaciją, sugeba pritraukti daugiau investicijų ir užmegzti ilgalaikius ryšius su patikimais verslo partneriais.
Šios praktinio taikymo metodinės priemonės tikslas:
- padėti kurti korupcijai atsparią verslo aplinką, didinti verslo skaidrumą ir atsakingumą;
- didinti korupcijos daromos žalos suvokimą verslo sektoriuje ir paskatinti imtis aktyvių
priemonių; - patarti, kaip nustatyti korupcijos rizikas, kokių priemonių imtis ir kaip jas įgyvendinti, kad šios rizikos būtų valdomos;
- šviesti verslą apie korupcijos teisinį reglamentavimą, informuoti apie gresiančią atsakomybę už korupcinio pobūdžio veikas tiek darbuotojams, tiek verslo organizacijai, pasidalinti konkrečiais praktiniais korupcinio pobūdžio veikų pavyzdžiais;
- pateikti korupcijos prevencijos priemonių įgyvendinimo bei skaidraus verslo vykdymo veiksnius, skatinančius verslo konkurencingumą.