Labdaros akcijos per didžiąsias metų šventes, medžių sodinimas ar dovanos vaikams nėra tikroji socialinė atsakomybė, aiškina ekspertai. Anot jų, geri darbai daromi tyliai, o verslas Lietuvoje dažnai fragmentiškai pasirenka, kam skirti dėmesį. Tačiau situacija mūsų šalyje keičiasi į gerąją pusę ne tik dėl į rinką atėjusių užsienio kapitalo įmonių, bet ir dėl atsakingų bei didesnius reikalavimus keliančių vartotojų.
Tačiau situacija mūsų šalyje keičiasi į gerąją pusę ne tik dėl į rinką atėjusių užsienio kapitalo įmonių, bet ir dėl atsakingų bei didesnius reikalavimus keliančių vartotojų.
Lietuvos atsakingo verslo asociacijos (LAVA) valdybos narė bei „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ornela Ramašauskaitė pasakojo, kad rimčiausią toną uždavė Jungtinės Tautos (JT), 2015 metais paskelbusios Darnaus vystymosi darbotvarkę su 17 darnaus vystymosi (DV 17) tikslų. „Prieš tai buvo daug kalbų ir strategijų, tačiau būtent šis dokumentas įpareigoja valstybes imtis realių veiksmų. Džiugina, kad socialinės atsakomybės idėjos praktikoje įgyvendinamos ne tik per šalių (ar Europos Sąjungos) teisinę bazę, bet verslo įmonės pačios aktyviai prisiima įsipareigojimus įgyvendinti darbotvarkėje minimus uždavinius“, – sakė ji.
Visą straipsnį skaitykite ČIA.